شنیدن نامم ، آنهم از لبان تو
طعم نوبرانه های این روزهای بهار را دارد...
یکبار دیگر
صدایم کن
به نام کوچک
ما را در سایت شاید غمگین شاید دلتنگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت: 13:00