خدایا
اجازه هست ناصبوری کنم؟
به بزرگیت قسم از صبوري خسته ام...
از فريادهايي كه در گلويم خفه ماند و میماند...
از اشك هايي كه شبها تنها بالشم را خیس میکندو تو شاهد آن هستی
و از حرف هايي كه زنده به گور گشت در گورستان دلم
آسان نیست در پس خنده های مصنوعی گریه های دلت را ،
در بی پناهیت در پشت هزاران دروغ پنهان کنی . . .
آرزوی پــرواز دارم مرا اجابت نما
ای تنهــا امیدم

ما را در سایت شاید غمگین شاید دلتنگ دنبال میکنید
برچسب: خسته ام,خسته ام از زندگی,خسته ام خدا,خسته ام از این کویر,خسته ام مثل,خسته ام من جواد یساری,خسته ام از,خسته ام از آرزوها آرزوهای شعاری,خسته ام از دنیا,خسته ام من, نویسنده: بازدید: 201