خسته ام ...

خرید بک لینک

خدایا

اجازه هست ناصبوری کنم؟

به بزرگیت قسم از صبوري خسته ام...

از فريادهايي كه در گلويم خفه ماند و میماند...

از اشك هايي كه شبها تنها بالشم را خیس میکندو تو شاهد آن هستی

و از حرف هايي كه زنده به گور گشت در گورستان دلم

آسان نیست در پس خنده های مصنوعی گریه های دلت را ،

در بی پناهیت در پشت هزاران دروغ پنهان کنی . . .

آرزوی پــرواز دارم مرا اجابت نما

ای تنهــا امیدم

شاید غمگین شاید دلتنگ...

ما را در سایت شاید غمگین شاید دلتنگ دنبال می‌کنید

برچسب: خسته ام,خسته ام از زندگی,خسته ام خدا,خسته ام از این کویر,خسته ام مثل,خسته ام من جواد یساری,خسته ام از,خسته ام از آرزوها آرزوهای شعاری,خسته ام از دنیا,خسته ام من, نویسنده: بازدید: 201 تاريخ: پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت: 20:09

صفحه بندی